مكان اعلان

الثلاثاء، 17 يونيو 2014

فتاه لا تستحى شوف عملت ايه


هناك 4 تعليقات:

  1. وين باقي القصة

    ردحذف
  2. هو انت شايف انها كدا مبتتكسفش يا استاذ .. اقري عن الجني العاشق .. هتعترف ان فعلا في كدا ومش من تفكيرها ... ربنا يكفيك شر الجني العاشق .. لانه مبيخرجش بالسهولة لانه مش جي بسحر او حسد . هو جه لحبة في الجسد . والاسباب في كدا ان الانسان بيقلع هدومة من غير ميقول بسم الله . بيبان عورته للجن . تاني حاجه الوقفه قدام المرايا كتير .. النوم علي الضهر . ربنا يخلصها ويحميها

    ردحذف
    الردود
    1. لاحول ولا قوة الا بالله اللهم عافينا مما ابتلي به غيرنا اللهم عافها واعف عنها علي فكره مش فيها احراج لان االي بتشوفه اصعب بكتير من الي بتحكيه عليها بالتحصين والصلاة والاذكار الوضاء دائما فبل نومها وفعلا من ضمن وجود الجن الاسباب التي ذكرت في التعليق السابق الله المستعان

      حذف
  3. ربي يسترها ويستر امة محمد اجمعين

    ردحذف

اعلان هنا

صفحتنا

تجربه 8

يوتيوب

تجربه 7

اتصل بنا

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *