
تقول الداعيه:
في يوم من الايام.. جاتني طالبه من الطالبات.. وعلى وجهها اثار الحزن والإكتئاب..
قالت لي: دكتوره ممكن آخذ من وقتك دقائق؟؟؟
قلت لها: تفضلي كيف اقدر اساعدك..
قالت الطالبه: يا دكتوره انا بنت مو متزوجه .. ولما اجي انام كل يوم احس انو احد يجامعني..؟؟؟!!!
والدليل اني اذا صحيت من النوم اشوف اثار هذا الجماع على ملابسي..؟؟؟؟
وانا احس يا دكتوره ان هذا الشخص مو من البشر؟؟ اتوقع انو جني...
في البدايه الدكتوره ماكانت مصدقه وكانت تقولها:
يابنتي الله يهديك اكيد انتي تحلمي او تفكري في هذي الاشياء
وين باقي القصة
ردحذفهو انت شايف انها كدا مبتتكسفش يا استاذ .. اقري عن الجني العاشق .. هتعترف ان فعلا في كدا ومش من تفكيرها ... ربنا يكفيك شر الجني العاشق .. لانه مبيخرجش بالسهولة لانه مش جي بسحر او حسد . هو جه لحبة في الجسد . والاسباب في كدا ان الانسان بيقلع هدومة من غير ميقول بسم الله . بيبان عورته للجن . تاني حاجه الوقفه قدام المرايا كتير .. النوم علي الضهر . ربنا يخلصها ويحميها
ردحذفلاحول ولا قوة الا بالله اللهم عافينا مما ابتلي به غيرنا اللهم عافها واعف عنها علي فكره مش فيها احراج لان االي بتشوفه اصعب بكتير من الي بتحكيه عليها بالتحصين والصلاة والاذكار الوضاء دائما فبل نومها وفعلا من ضمن وجود الجن الاسباب التي ذكرت في التعليق السابق الله المستعان
حذفربي يسترها ويستر امة محمد اجمعين
ردحذف