جاء نص الحوار في الفيديو بين رامز وآثار كالتالي:
«آثار»: «أنا خاد دوبل الفلوس اللي أنا أخدتها على فكرة».
«رامز»: «إنت تاخدي عيني».
«آثار»: «لأ معلش أنا هاخد دوبل الفلوس.. يا أستاذ يا منتج.. فين الأستاذ المنتج؟».
«رامز»: «تعالى يا أستاذ عبدالله».
«آثار» للمنتج: «معلش أنا متقالي تلت ساعة حوار وخلاص.. لكن كل التمثيليات دي معلش أنا متأسفة قوي».
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VtUCq9A3DhU
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق